divendres, 22 de març del 2013

Els petits canvis són poderosos

La monotonia m'avorreix... acostumo a canviar de color de cabell de tant en tant (ara ja no ho faig tant per qüestió de temps), m'encanta(va) canviar molt de roba i canviaria de mobles o de bany cada dos per tres, si no fos perquè considero que és un nivell de consumisme massa exagerat... però a vegades no cal gastar gaires diners, ni fer canvis massa grans per canviar d'aires. Només assecar-te els cabells de forma diferent o fer-te un pentinat diferent, o afegir un cinturó a una camisa, o combinar-la diferent, o canviar els tiradors de les portes ja és suficient per canviar. La meva mare de tant en tant canviava la distribució del menjador i ja teníem menjador nou. Només cal una mica d'imaginació.

Avui he entrat al bloc i m'ha semblat que quedava una mica ensopit. Deu ser que ha arribat la primavera i acostumo a necessitar color. La veritat és que no he afegit gaire color a la plantilla, però sí he afegit una foto al títol força colorida.

I ja que hi era, també he afegit el botó perquè em pugueu seguir al facebook! Espero que us agradin els canvis!

I recordeu... els petits canvis són poderosos!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada