dilluns, 3 de setembre del 2012

maternitat + vacances = encefalograma pla

Des que treballo de recercaire, he de dir que he fet poques vacances desconnectant com cal. Només recordo l'estiu que vaig llegir la tesi com unes vacances completes, la resta, he desconnectat poquet. Però la maternitat em va fer desconnectar de debò. Em vaig oblidar per complet de la recerca que estava duent a terme i de la resta de coses que comporten la meva feina. En la meva vida havia fet un reset d'aquella manera! El meu cervell estava entregat al 100% en la meva filla! La nena ja té 8 mesos, però si sumem maternitat + vacances el meu cervell ja dóna un encefalograma pla... Tres setmanes després de la meva total desconnexió, el meu cervell segueix de vacances fins i tot per les coses més senzilles... m'ha sobreeixit un pot de sabó per no calcular bé el volum que en quedava, he tenyit una rentadora de color per no posar aigua freda i fer-la per defecte a 60º i m'he carregat una porta d'un armari per fer un forat amb un clau massa llarg... el meu marit ja m'ha prohibit fer res més a casa i m'ha obligat a dedicar-me 100% a la meva filla. Amb molt de gust li he fet cas, llàstima que a la feina no em diran el mateix!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada